Wednesday, June 3, 2015

Drumul nu se opreşte aici

M-am pierdut undeva pe drum. Tocmai când credeam că fac paşii potriviţi, pe drumul ales cu grijă. Se pare că nu este tocmai aşa, am ajuns la o răscruce. Voi face câţiva paşi înapoi şi apoi voi continua drumul cu la fel de multă energie şi determinare ca şi până acum. Încă am timp.

De fiecare dată când mi se pare că în drumul meu apar obstacolele cele mai mari şi calea mi-e plină de spini şi pietre, aud despre cazuri precum este cel al lui Ionuţ şi îmi spun că de fapt, mie îmi este bine: şi eu, şi toţi ai mei sunt sănătoşi.

Nu îl cunosc personal, despre el am auzit de la un coleg  care îi este prieten, îi vrea binele şi încercam să găsim soluţii să îl ajutăm pe Ionuţ, un biolog cu un cancer in statiul al III-lea deja. Speram din tot sufletul sa reusim.

0 comments:

Post a Comment